Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 1, 2012

aku kembali di hari pekerja

blog aku umpama hidup segan
mati tak mau
tuan rumah sangat sebok
dengan urusan kerja tak habis habis
sapa jadi chekgu memang tau kerja macam mana
tak menang tangan nak kejarrrrr

sudah cukuplah sudah
kalau aku bercerita hal kerja
44 hari belum tentu habis
ini pun aku tengah menaip soalan peksa
sambil menaip
aku mengulor kejap
update blog
kang korang ingat tuan rumah dah mati
haha

perkembangan susu ibu

bulan lepas sebulan aku asek berkursus
ko tau la kan
bila bonda yang tabah
menyusukan anak secara penuh
kemudian si bonda
stress
letih lesu
menyebabkan stok susu ilek pocik
so bonda kena berkursus selama 4 hari di kuantan nun
maka,terpaksa topupkan dengan FM
cap enfapro yang sangat mahal
4 hari bonda pulang
dah habis sekotak enfapro si cilik bonda telan
100 gram susu enfapro bersamaan RM 10

sekarang susu aku memang merudum dengan dahsyat
so aku memang kena makan pil untuk merangsang pengeluaran susu
pil tu aku beli farmasi
regenya RM 6.60 sahaja
nama pil tue pil MOTILIUM 10 MG-JASSEN-CILAG
aku beli kat caring pharmacy
memang berkesan wei
kalo ko rasa susu ko kurang
terus makan pil tu
then beberapa jam kendian
susu ko akan banyak

so kesimpulannya
di sekolah memang aku tadak masa langsung dan nak bertapa memerah susu
sebab sekali 15 minit bertapa
baru keluar dalam 1.5 oz
kerja aku gila berlambak yang nak dikejar
jadi
di rumah BS zhafran
memang aku letak FM

balik aje sekolah
zhafran dah kenal tetek bondanya
terus merengek rengek nak isap
hahaha

BS zhafran cakap
dia banyak lebihkan zhafran air masak dan makanan
zhafran sukaaaaa gilaaaa makan
ko sumbat lah apa pun
pasti dinganganya
sama macam aku ketika mengandungkan si montel ini dulu
apa yang ada
semua telan
tak pernah nak memilih makanan
cheeky si doktor pakar
hahaha



Isteri Incik Fahmi =p

No comments: