Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 16, 2011

rahsia kurus selepas bersalin

time aku pregnant berat aku 92 kilo ok
lagi beberapa kilo nak jadi mak gajah
haha
selera aku sangatlah mencanak canak dari awal pregnancy sampai hari terakhir pregnant

time tue dah la aku gemok
selekeh hanya tuhan yang tau
baju semua saiz 50
mekap bergaya mampos aku tak hadap
baju pulak asek ulang baju yang sama
haha

bila dah seminggu bersalin
berat aku dah turun 10 kilo
then baju raya time tue jadi saiz 46
itu pun kat pinggang ngan bon***
masih menggeleber dengan lemak tepu
ai adalah ceaser ok
maka tidak boleh berbengkung bagai
so..ahcik redhooooo

nak tau apa rahsia aku setelah habis berpantang terus kekal langsing?
nak tau?
aku pun sangatlah teruja nak bagitau anda
:p


ya!
dari jaman aku UIA memang aku guna HERBALIFE
it totally works to reduce my weight!
aku pernah jugak try beberapa produk lain
tapi so far HERBALIFE memang mujarab dengan aku
serasi bersama dengan badan aku

so..aku hanya shake 1 kali sehari which means pepagi
malam aku tibai makan
sebab malam adalah quality time with my husband
so makan malam adalah secara berjemaah

hasilnya...
aku kembali ke bentuk asal
cuma tang perut belom surut sepenuhnya
:p
ini ceaser punya pasal la nie
:p

aku dah loose hampir 25 kgs dalam masa 2 bulan
hihihi
seronot dan hepi sebab dah boleh bergaya dengan baju saiz 42
hihihi
bebaju jaman anak dara semua dah muat
so..bila dah kurus camnie
mood nak bermekap bagai menjelma kembali
:p

so kawan kawan yang belom kurus selepas berkahwin
mari cuba HERBALIFE!
tentiba aku promote
walhal aku bukan jual pun benda alah nie
:p
aku beli dari kerani sekolah aku
dia yang jual
aku hanya pengguna
dan pembuat testimoni sahaja

HIDUP HERBALIFE!

 kemain semangat bonda nie :p

 Isteri Incik Fahmi =p

5 comments:

Princess Cindellyna said...

Berkesan ke herba life..?? dlu sy try yg Dr Rozmey tu.. ape nama dha lupa.. RM200++.. tak menjadi. huhu.

saya pun kene diet gak nih!usaha2!!!

fana said...

owhh bagusnyer boleh turun balik berat badan...

cik Puan nuRuL~ said...

mahal x herbalife ni? boleh jd milk booster jugak kan? tgh usha2 jugak..

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Wahh boleh turun 25kg?? Mantap!!

Shalin, berat saya sekarang dah nak 96kg dah..lagi berganda mak gajahnya. Tapi sebab berat before pregnant pun dah 89 kg..so redha la. Harap2 lepas pantang dapat ikut jejak Shalin turun berat koman-koman 20kg..wahh boleh berkebaya la raya tahun depan.=)

~YUN~ said...

dear,yun pn penh makan herbal life,then stop kejap,hehe!ramai kan student uia makan,yun pn beli from uia student gak,hehe