Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, November 15, 2011

majlis aqiqah emir zhafran

balik raya haji hari tue
kami dah decide nak jalankan malis akikah zhafran

aku mula mula semangat gila la kan
nak hias hias
letak lantern
letak riben
letak cekelat
letak buai
dalam kepala dah naik awan nano
nak buat macam macam supaya nampak meriah gtu

at last
komando telah memberi arahan
tak payah
membazir semua tue
komando yang dimaksudkan adalah MIL
hahaha
bila MIL cakap camtue
aku errrrr....ok
arahan mesti dipatuhi

sib baik MIL
kalau mak aku
mmg aku dah argue 100%
:p

so majlis adalah sangat sederhana
tak best betoi
aku siap pakaikan zhafran jubah
kopiah
kasut moo moo
kalau dia dok dalam buai yang dihias
pasti lebih menarik

tapi tak pe
akan ku buat majlis berendoi di kedah nanti
hahahah

(kalau ada bajet yang lebih)

kami guna lembu sebagai akikah zhafran
alang alang raya korban
maka lembu yang menjadi mangsa
:p

time nie orang surau baru habis selawat kat zhafran
gambar tadak
sebab diorg rakam video


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: