Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 26, 2011

stok EBM

dari sebelum beranak
aku memang dah set dalam minda separa sedar
yang aku akan fuly BF emir

namun apa yang terjadi
disebabkan aku czer
maka plan adalah ke laut
tak mampu nak jaga diri sendiri time tue
so aku campur campur dengan susu formula

apa yang aku dapati
bila emir minum susu formula
dia cepat sungguh kena jangkitan
contohnya selsema

tapi bila hari ke 24
aku dah sihat
memang aku bertekad nak fuly BF emir
alhamdulillah
Allah permudahkan jalan
dan sampai sekarang
aku adalah fuly BF kepada emir
dan dia sentiasa sihat walafiat

so minggu lepas aku kena attend induksi
alah kau
as a gomen servant
benda tue kan wajib
so lepas nie dah boleh apply loan untuk membeli rumah idaman
hihihi

makanya
bila nak tinggalkan emir
kena la buat stok
alhamdulillah
memang ada 40 kotak susu untuk emir
tapi.....
peti ais kitaorg kecik aje
so muat susu emir je
yang lain
nyah kau dari situ

disebabkan peti ais nie tak boleh defrost dengan sendirinya
maka salji membukit
 kemudian baba yang baik hati telah mencadangkan beli peti ais baru
sukanya bonda dan emir
haha
baba belanja peti ais sebab baba pun menyokong susu ibu
hasilnya peti ais tue akan automatic defrost
so banyaklah ruang bonda boleh simpan stok susu emir

bulan 12 nie kan bonda ngan baba nak g hanimun
so emir kena tinggal dengan tokwan dan maktok
selama 5 hari
hahahaha
sian emir
tak pa
bonda bekalkan susu ibu yang penuh khasiat itu untukku anak

berkat susu ibu
emir membesar bagai johan
dah bulat macam bola
hahaha
emir zhafran yang sehat bagai johan
setelah diberikan susu ibu sepenuhnya
:p

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: