Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 25, 2011

konvokesyen baba

 bonda dah grad dari UIA tahun 2008
tahun 2011 baba baru hegeh hegeh nak konvo
sebab?
baba dulu amek diploma dulu
then disebabkan baba bijak sangat
baba terextend 2 sem
maka tahun 2007 baru baba sambung degree semula
di UTEM jugak
haha
pity baba
8 tahun belajar
akhirnya konvo jugak laki aku
hahahaha

macam biasa
kalau ada event atau raya atau ke mana mana
baju kitaorg mesti sedondon
suka kalau pakai sedondon
rasa macam glemer gitu
disamping nampak ala ala keserasian gtu

nak dijadikan cerita
ntah macam mana aku ternampak kurus
hahaha
mungkin super impose
atau adakah aku benar benar kurus
wallahualam

tapi terasa la sikit badan jadi ringan
dan baju dari saiz 50 bertukarrr ke saiz 42
wah!
tidakkah kau kagum?
hahahaha

dan...
bila tengok baba konvo
hati aku nie meletik letik
meronta ronta rasa macam nak sambung master
aku rasa otak aku cukup berkarat bagai paku berkarat
tetambah english aku bapak punya teruk
walhal kat UIA dulu spekang sokmo
jarang kemain nak cakap melayu
hahaha
aku tipu
hahahaha

tapi mengikut kata baba
"buat asgnment induksi pun dah mengeluh tak hengat,inikan pulak nak sambung master!"
hahaha

tak salah kan kalau ada impian
wah tentiba
insyallah kalau ada rezeki
aku mmg berazam nak sambung
ingat nak sambung di UIA semula
sebab aku rasa UIA adalah the best varsity untuk aku
:))



Isteri Incik Fahmi =p

No comments: