Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

jenama yang dipercayai

anak lelaki kan susah sikit nak jaga
tetambah kat bird dia
so aku memang hari hari akan tuam bird dia dengan tunku kecik moden tue
aku beli thru online
tapi dah tak ingat website mana
harga hanya RM 10
memang bagus tunku tue beb!
ada bau rempah ratus
dah dua bulan aku dok guna
tapi bau rempah ratus tue still tak hilang hilang
so pada aku memang berbaloi


then perihal minyak bayi
aku gunakan minyak nie
aku suka bau dia
ala ala macam bau lotion johnson and johnson
minyak nie mertua aku yang belikan
kat kelantan aja kot aku rasa ada
bila letak minyak nie di perut emir
pot pot pot dia kentot
haha

sabun pulak aku memang guna sebamed
aku rasa yang nie paling bagussss untuk bayi
aku ada jugak try guna sabun baby yang lain
tapi bau sabun sebamed nie tahan lama
so emir tak cepat berbau masam kalau berpeluh
hahaha

harga memang mahal sikit kalau nak di comparekan dengan sabun atau jenama lain
tapi untuk emir
baba dia sanggup lakukan apa saja
so bondanya hanya mintak duit dari baba
hahaha

bila dah jadi bonda nie
aku dah macam mak mak
semua entry tentang anak
:p
 
Isteri Incik Fahmi =p

No comments: