Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 31, 2011

tepuk amai amai

 "tepuk amai amai"
belalang kupu kupu
tepuk biar pandai
Zhafran nak jadi doktor!




cuber ko tengok bait bait di atas nun
sebagai bonda yang agak over
aku dah tetapkan cita cita emir
hahahaha

rima tepuk amai amai pun dah lain
lari pitching
emir tak leh masuk vokal bukan sekadar rupa
sebab rima lagu lari kelaut


hari hari main tepuk amai amai dengan emir
bila tepuk tepuk kemain suka budak kecik tue
siap gelak terkekek kekek
:))




sebagai bonda yang over lagi
hati aku nie meruntun nak jadikan emir sebagai doktor
kalau kau nak tau
dalam doa aku siap mention
jadikanlah anak aku emir zhafran doktor pakar
hahahaha
tak salah kan?

bila cakap kat babanya
dimakinya aku
hahaha
baba cakap
"sohor sangat la jadi doktor,nanti cuti raya pun tadak"
hahaha

tak pa emir
bonda akan train kamu jadi doktor yang akan berkhidmat untuk bangsa,agama dan juga bonda dan baba
nanti bonda dan baba sakit
senang lah emir nak kasi obat
kan kan?
emir zhafran dah bijak
pantang diagah
merenyeh sampai ke telinga
yay!
anak bonda dah besar
hahaha



Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

lynda said...

ala2 shomelnya die..join blog kite ye..http://lynda-mylife.blogspot.com/