Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, June 11, 2011

selamat ulangtahun sayang




ya aku tau
dah lama ulangtahun itu berlaku
tatapi kekangan masa sangat mencemburi aku
disamping line internet tidak ada di kedah mahupun kelantan
dengan kebizian mengofferkan diri untuk menjadi wedding planner adik ipar
menyebabkan aku lupa yang aku ada blog
haha

terasa sekejap masa berlalu
terasa masih dalam mood hanimun
terasa indahnya perkahwinan
dan 4 jun hari tue
genap setahun berkahwin bersama suami tercinta

serius aku bahagia dengan kehidupan ini
disayangi suami
dikurniakan suami yang bertanggungjawab
suami yang memahami
dan sentiasa berada di sisi waktu senang dan susah

terima kasih tuhan atas kasih sayang ini
moga kami bahagia sampai ke Syurga Mu

menatap gambar gambar kahwen
terasa macam ulang saat saat itu
oh manisnya dan indahnya saat itu
wink wink
 
Isteri Incik Fahmi =p

No comments: