Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 15, 2011

dah rasa baby gerak

aku tau aku tau
orang dah lama rasa baby gerak
tapi aku?
baru semalam baru dapat trace
itu adalah nadi baby
hahaha

perot aku sudah boroi
ye la
dah nak masuk 6 bulan kan
so semalam
sambil tengok tibi
tgk dari luar
rasa cam ada nadi gerak gerak
baru tau itu adalah nadi baby
comel comel

pastue kalau kenyang
atau aku dok diam
rasa cam dia berguling guling
tetapi
mula mula aku macam confuse
angin dalam perut ke
atau baby
dan aku telah membuat keputusan
itu adalah pergerakan baby
hihihi

syukur
moga baby baik baik sahaja
dan sehat macam bonda
:p

orang cakap
time nie adalah yang paling afdal untuk scan
sebab if anything happen to baby
contoh macam sumbing atau sindrom down
masih ada ubat
so
aku memang nak pergi sangat scan
tapi kekangan masa beb
kebetulan doktor yang aku selalu pergi tue
ada di sebelah petang aja
so harus la kena rancang masa betul betul

insyallah
akan ku pergi jua
semoga anak ku menjadi insan yang berguna
insan yang taat kepada bonda dan baba
dan petah bercakap macam bonda
:p
well...hahaha


Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

Amiha Ayu said...

lama akak tak singgah sini... dah nak jadi bonda dh rupanya.. congrats! :)

take care

~YUN~ said...

bes kan dah rase baby gerak,baby yun pn maki ligat lg2 da 6 bulan,dulu tertunggu2 gak,bile la die nk gerak..hehe~

kdng2 mcm nadi tu kan,die hiccup tau..comel kan baby hiccup.. =)

take care dear!

Aty Fared said...

kalau saye masih mengandung dan tak keguguran hari tu [redha] kandungan kite seusia dan mesti saye pon dapat rase dah pergerakan baby..:(
tak de rezki.. tapi seronok bace perkembangan baby orang..!! :)