Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

perkembangan baby 19th weeks

dah lama tak update perkembangan baby tecit ini
semalam pergi KK
nurse cakap tak rasa ada ketulan di perot aku
hish
merisaukan sungguh lah

dah perut aku nie tebai
ditambah pulak lemak berketulan
cam na nak rasa ada ketulan?

pergerakan baby pun aku belom rasa
aku akan pastikan jumaat malam nanti
aku nak pergi scan
risau hoh

sepanjang 19 minggu nie apa yang aku rasa?

=kadang kadang rasa macam tak mengandung sebab aku aktif macam biasa
=tiada alahan sehingga kini
=letih letih sudah kurang
=cramp kaki tetapi sangat jarang
sebab?
sebelum tidur akan aku pastikan bantal dilapik di kaki
kalau tetengah malam cramp aku gerakkan ibu jari kaki
dan beberapa saat selepas itu dah okay!
=perut makin besar seiring dengan pertambahan berat badan yang mendadak naik.hoh
=belom rasa baby bergerak.bila lah????
=masih meneruskan bacaan al quran dan baru mencecah 12 juzuk.huhuhu
=masih minum air zam zam,kurma dan fish oil
=dah buleh tidor dengan lena tanpa bangun untuk kencing malam
=barang barang baby dah siap 70%

barangan yang belom dibeli
@barut
@bengkung
@breastpump
@jamu untuk aku

ada lah sikit sikit lagi
kalau aku beli kang aku update okay!

 Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

yuyu jannah said...

biasalah tu perut tebal kadang2 ssh nk rasa pergerakan baby..
saya pun kadang2 nurse ckp, x rasa pun baby..tekan2 banyak kali baru.rasa..tp xx risau sgt sbb dh rasa pergerakan baby..