Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 22, 2011

bahaya tidak makan sayur ketika peknen

bulan lepas aku kemain suka sebab berat naik 300 gram sahaja
kendian....
mak aku mai last week
masak bermacam macam makanan
dan aku makan atau lebih kesatnya mengketendarah macam macam
tanpa rasa bersalah
hahah

sayur aku tak berapa makan
buah aku tinggalkan
aku makan mengikut kata hati nurani
cehhh

akibat?
semalam pergi KK
dan hasilnya berat aku naik sebanyak 3 kelo
pengsan
@_@
haha

kesannya pulak
terpaksa repeat ke KK
dua minggu sekali
dan minum air gula pada 5 april ini
coiiiiii

dah lah berat mencanak naik
HB pulak buleh turun
sungguh tak ku sangka
sebabnya ubat yang doktot kasi semua aku telan
bila aku telan
HB pulak turun

akibatnya lagi
bangun pagi hari nie
aku pening pening lalat

kesannya
aku MC hari ini
hahaha

banyak akibat dan kesan kalau berat naik mendadak

dan hari ini
aku berehat sepenuh hati
masak sayur dengan senang hati
makan buah dengan lapang hati

mood:terus insaf takmo makan banyak dah
sekian

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

mama_afiq said...

berat ne naik salah turun pun salah ye dak..hehe.. tp shalin best la ade je selera mkn.. akk xde selera je smp berat pun xnk naik..huhu