Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 1, 2011

majlis pertunangan

 ok ok
aku tau aku dah lama tak update blog
biasalah
mood orang pregnant macam nie
kejap bermood
kejap tak bermood

since aku adalah wedding planner kepada adik ipar aku
so aku telah penat
memerah idea
menyiapkan persiapan
dan yang pasti
aku berpuas hati dengan majlis yang berlangsung

 all the hantarans.cantik sangat hantaran nie.tapi bukan aku yang buat.my MIL yang upah orang.
 this is te pelamin where aku adalah penghiasnya.haha.cantik bukan?agagaga
ini adalah ipar duai aku.kesemuanya ferempuan dan mempunyai kekuatan dan kelemahan masing masing.cer lihat aku,gemok di situ.mampos.haha

 kamu semua lihat.aku sangatlah gemok.time nie baru 3 bulan lebih mengandungkan baby.hehe
 adik ipar aku dan aku suka tona warna bajunya.so sweet
this is bakal husband adik ipar aku.

ucapan kami bertiga:semoga kekal bahagia hingga akhir hayat.contohilah kakak ipar dan abangmu ini.ahaks!

 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: