Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 22, 2011

sentap

aku adalah semakin hari semakin membizi dengan kerja di sekolah yang menggunung
settinggi gunung everest
kelas pulak pack
maka
nak update blog aku letak last sekali
bukan lagi priority tetapi menjadi perkara paling jauh ketinggalan

minggu depan membizi pulak dengan exam
tenag sikit bila exam
tapi habis aja exam
penat akan menjadi jadi
dengan mengupload data data dan markah pelajar pulak
perkara yang paling leceh setakat ini
benci data
haha

kemudian setelah data diproses
kena kemaskini pulak dan dihantar ke jabatan
oh
sungguh leceh
hamba tidak suka

seminggu kemudian berlakulah cuti sekolah
ini merupakan masa yang tenang
setenang air di lautan tanpa ombak
haha

jadi
kami berhajat untuk ke Universal Studio Singapore
tiket dan hotel telah dibooking
pasport laki aku dah setel
cuma aku telah memperbodohkan diri sendiri dengan....
tertinggal IC di sekolah
owh~
penyakit pelupa datang menyerang pompuan mengandung yang gemok ini
=p

maka
esok harus ke imigresen semula

adoiii

selain itu
air asia tengah buat sales menggila
kalau aku tau ada sales
mau aku tunggu untuk ke bandung
tadi aku check tambang baru RM 2++ sorang
namun apakan daya
sudah booking semuanya ke singapore
huhu

sekian dari balai berita

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

si ngokngek said...

waa..pergi singapore..nk ikut jugak..