Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 15, 2011

bercakap dan menulis soal kerjaya

 saya sangat cintakan profesion ini!
sangat sangat

sejak mengandung kerjaya aku adalah terabai
kau bayangkan seminggu aku kena mengajar 28 waktu
itu dah dikira overlimit bagi seorang guru
kelas adalah sangat pack
kalau gap pun sikit ajer

aku memegang banyak jawatan tahun ini
antaranya yang paling tough dalah guru disipilin
s/u peperiksaan dalaman
guru data Q-net
penasihat JPAM
penasihat persatuan Sejarah
tugas tugas tersebut merupakan antaran cabaran yang paling tinggi untuk aku galas
dengan keadaan aku yang mengandung
segalanya sudah terbatas

kalau dulu kau kasi lah tugas apa
pastia ku semangat
tetapi sejak mengandung
kerja aku banyak tertangguh
aku cepat letih
dah mengajar direct satu hal
kalau nak stay lepas kerja
penat weih
keadaan antibodi badan aku sangat tidak membantu untuk stay sampai ke petang
jadinya....
banyak kerja aku tertangguh

harap harap ada sinar bila kandungan mencecah 4 bulan ke atas
harap harap segalanya kembali seperti biasa
aku risau giler giler
sebab jawatan aku belum disahkan
interview pulak next week
perghhh
berduyunnnn tibaaaa

 Isteri Incik Fahmi =p

4 comments:

niesz said...

niesz ngah mencari2 keja lg..huhu..susah nye nk dpt keja skrg nie.. :(

nuruljannah sukhri said...

28 masa?tough tu..xpela, demi ank bangsa..hehe
byk pulak tugas2 ang disandang tu.saya pernah jadi gstt 2 tahun biasa dpt paling byk pun 24 masa je..
sabar ye..

hana said...

g.luck..;)

my note said...

shalin.. gud luck.., mmg betul pown, pergerakkan ite akan terbatas masa mengadung nie.. insyaALLAh, 4 bln keatas.. boleh cergas dh..

wani pown, masih termengah-mengah...banyak benda nk uat. huhuhuhu