Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 4, 2011

cuti cuti meleysia

lama aku menyepi
kesibukan mencengkam jiwa
wah engkau
biasa lah
bila cuti cuti begini
ada dua keluarga
bila ada dua keluarga
ada pulak dua negeri
so kena plan percutian betul betul

skrang aku berada di kelantan
sempena pertunangan adik ipar aku
task aku ada DIY pelamin
dan pelamin itu adalah chantek sekali
haha

nanti aku kasi jaja
kalau sempat lah
aku sekarang membizi kalah korang semua

baby pulak?
so far semakin okay!
suka!suka!
tak kelepet letih seperti dulu
tidak banyak tidur seperti dulu
dan....tak rasa pulak macam aku nie mengandung
hahaha
sebab rutin dah menjadi seperti biasa
nak tau apa rahsia?
nanti aku sosek di sini
apa supplement aku ambil

sampai sekarang mmg aku tiada alahan
alhamdulillah
cuma terkencing kencing tue adalah perkara biasa
sehari ada dekat 30 kali
haha

selera makan macam jin ajaib
semua aku telan
tapi dalam kuantiti yang sedikit tapi kerap
oh yeah!

harap harap semuanya okay
doakan ya!

bonda shalin
 
Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

nuruljannah sukhri said...

out of topic.
nk ajak mama wanabe join Heartbeat.sama seperti nuffnang.
lagi best kot, sbb sng nk dpt income.

tutorial kat sini
http://imyuyuyiyi.blogspot.com/2011/02/how-to-create-heartbeat-account.html

yang penting FREE