Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 23, 2011

sudah 11 minggu dan dah nak habis 1st trimester

 perkembangan bonda si cilik
haha

1) letih yang maha dasat
kadang kadang rasa cam nak demam
kadang kadang rasa lemau
kadang kadang rasa GIVE UP
membebel kat suami sebab rasa tak tertanggung letih nie
sapa yang pernah mengandung aja dapat rasa simptom nie

semalam aku masak
kesian la kan
sang suami dah lama tak rasa air tangan isteri tercinta
masak ada la dalam setengah jam
tapi letihnya 3 jam
pukul 1 sampai 3 aku kedaung tidoq
gilak!
haha

2) pemalas
baju basuh seminggu sekali sahaja
melipat tok sah dok cakap lah
dah tiga bakul tak sentuh
ish
pemalas nie bukan main main wei
dia mai sendiri

3) selera macam biasa
kadang kadang pening lalat
kadang kadang meloya soya
haish

4)perut dah membesar
dan kadang kadang cam rasa ada babybergerak
ke aku perasan?
haha
rasa cam perut mengeras
bila dia mengeras
aku tekan sikit perut
dan sang mamat itu pun berkata

"jangan picit!,kesian baby nanti sakit!"
ahlamak
mamat tue kan...
chomel pulak kadang kadang
haha

sekian dari balai berita

Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

yuyu jannah said...

mmg time ni dh boleh rasa mcm perut mengeras.tp msuk 16 mgu dh boleh rasa pergerakan baby.tp sy nk masuk 19mgu bru dpt rasa.mungkin sy yang x tau beza kot..

Mr n Mrs Zaidi said...

EHMM BESTNYA DGR CITER PENGALAMAN IBU MENGANDUNG NIE...SERONOKNYA... BILA LA SY NAK MERASA MCM NIE JGK NIE..

Anonymous said...

saya pon alami simtom2 mcm tu jugak..huuu...memang letih dan rasa giv up byk kali...tp kene be strong okey demi baby kt dalam tu...salam perkenalan...;)