Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

kisah anakanda saya ini

 update simptom dulu eh

-pemalas sampai tak ada tahap..gile pemalas aku weih.dulu kemain aku rajinnnn tatapi sejak peknen kerja aku adalah nak tidur dan berehat aja.tak mau dah nak pegi mana mana

-tidak boleh memasak sampai sekarang.tak muntah tapi geli kalau nak siang ikan ayam atau semua benda benda basah lah..so,setiap hari kami laki bini adalah makan di luar.rindu jaman masak memasak.waaaa

-masih ceria dan bersemangat untuk ke sekolah.tetapi!bila time free kalau aku duduk saja saja konprem akan mengantuk,so mengulat lah aku ke surau tidur sekejap.letak letak aja kepala terus hanyut weih!

-belum ada apa apa alahan dan tidak ada muntah muntah.selera makan aku perghhh tok sah cakap.kejap kejap lapar,kejap kejap laparrrr dan sadisnya baju aku adalah sudah tidak muat!tidakkah kau berasa sadis?sumpa sadis!haha

----------------------------------------------------------------------------------------------
anakanda dalam perut saya sangat sihat

baru baru nie aku ke klinik untuk scan
laki aku kemain teruja
walhal bukannya nampak apa pun
nampak kantung dengan degupan jantung aja
tapi dia punya eksaited
tak hengat
haha

kan kalau scan doktor akan letak cam gel yang sejuk
so bila diletak gel itu akan jadi geli kalau doktor tekan tekan bila scan
dah la aku tengah geli
laki aku dok pegang pegang kaki aku plak
menandakan dia sangat eksaited
berdabel geli aku
haha

seronot jugak mengandung nie ya
disayangi laki sokmo
haha

doakan kandungan aku sihat sihat aja ok
biarlah aku gemok sampai 100 kilo pun
asaikan dapat lahirkan zuriat sendiri untuk dihadiahkan buat suami terchenta
waaaa
bertapa mulianya aku kan kan kan?
haha

yang benar lagi membenarkan
-bonda shalin-

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: