Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

dah ada simptom baru sejak preknen ini

minggu lepas ketung ketang ketung ketang aku memasak
minggu nie
baru nak potong ayam mentah
tekak kembang semangkuk
perghh
dasat ko~

nak menangis aku dibuatnya
ye lah...
tak dapat aku nak masak untuk jamu laki makan dengan air tangan sendiri
oh~
kesudahannya
tengahari dan malam akan makan diluar atau ditapau makan di rumah
kasihan hidup daku sekarang
harap harap ianya tidak berpanjangan

itu aja perubahan ketara yang berlaku
yang lain lain ok ok sahaja
selera makan macam biasa
tapi angin banyak betoi dalam badan
kejab kejab terkentot
prott prott
kejap kejap sendawa yang panjang
perghhh
bila dah kentot atau sendawa
rasa cam "SAYA MENANG MOTO"
lega gila rasa
hahaha

aku dah lantik laki aku selaku surarumah sekarang
dia lah basuh baju
dia lah sidai baju
buang sampah
sapu sampah
cat rumah
masak megi
ikut aja aku nak ke mana
beli langsir
teringin nak makan asam pedas
teringin nak makan ayam penyet
teringin nak makan eskrem mdc
teringin nak soping
dan segala galanya dia buat dan folow aja
terharu beb~
sapa tak terharu
daripada pemalas lipas dia menjadi superb rajin
semata mata bini dia sudah mengandung
hahaha
kalau begini setiap tahun pun buleh
=p

apesai hah
tidur daku tidak nyenyak seperti biasa
kejab kejab terjaga
kejab kejab fikir yang bukan bukan
kejab kejab mimpi yang pelik pelik
pelik pelik...

mata aku sekarang pukul 9 dah flat
ala ala cina yang sepet matanya
cute kan?
haha
tak tertahan tahan mengantuknya weih

sakit pinggang aku dah tiada lagi
oh yeah~
hahaha

ahad nie kandungan akan masuk 2 bulan
semoga baik baik belaka
anak bonda sila behave eh
haha
semoga anakanda sehat ceria dan bersemangat macam bonda ngan baba eh
haha

mencetus rasa
bonda shalin
hahaha


Isteri Incik Fahmi =p

4 comments:

rDnA said...

takpe..slalunyer tak lma alahan tu..ape2 pn enjoy ur preggy moment

ELLY said...

shalin, simptom tido awal tu akak pn rasa jgk
pas maghrib mesti da longlai
pastu malam mesti terbangun..
mcm resah ajer..
masa tu akak x taw akak pregnant lg
ada kawan tegur ntah2 akak pregnant kot..
so, Alhamdulillah, rupanyer, da 2 bulan masa tu..

bab masak tu, normal kot kalau x blh masuk dapur, tp, akak malas..ckp dgn husband, x boleh bau minyak, tp lama2 da OK..

take care yer..

cikmyasara said...

yeay! kite geng arr shalin... xleh masak langsung... sume serah kat hubby.. dok umah bagaikn puteri pemalas..haha nk bt camana diorg gak yg empunya angkarakan? haha.. dah pegi check kat klinik?

^^mrs.deana^^ said...

hai...igt nk blogwalking je..trbaca entry...dh pregnent rpenya!!Wahh..congrates!!!psni turn spe plak ye....:) tke cre urself shalin!!