Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 13, 2011

bukan mudah untuk menjadi GURU

allahurabbi
bertapa bizinya aku dua minggu ini
sekolah kan dah bukak
so sangatlah banyakkkk tugas
tugas ok lagi
tapi part yang menahan meting buleh dikatakan hari hari
uish
aku nie bila time habeh sekolah
kelepek mcm sandich petang
letih kemain

ini pun aku di dalam makmal
disebabkan aku malas nak guna chalk and talk
so aku guna powerpoint
senang keja aku
semua slide aku cilok dari internet
esoknya terang sama student

cer ko bayangkan
aku mengajar 6 waktu over 10 waktu
gap sangatlah sikit
kerja lain mmg bertangguh
yang mampu aku buat mengajar aje
dengan RPH tertangguh
dengan buku kedatangan student belom tulis apa apa
oh mak!

baiklah
aku beransur dulu
mau ngajar sejarah tengkatan 4
till then
daaa


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

.: an :. said...

dear... skola u blh print RPH tak? kalau blh, u search ja dari tenet. then edit sket2... pastu tmpal kat buku RPH. thn pertama mungkin haru sket la... pastu u akan rs ok. guna ja RPH thn2 lepas. edit2 n print =D all d best!