Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

update 10th weeks

 esok genap 10 minggu usia kandungan
alhamdulillah

beberapa perkembangan terkini
1) masih tiada alahan
cikgu cikgi di sekolah naik pelik sebab aku sangtlah semangat datang sekolah.dah tue pulak menyempat bawak rotan dan terpaksa merotan students disebabkan beberapa kes.terpaksa uols.aku adalah jemaah disiplin.hati nie rasa bersalah sgt tapi nak buat camna.tugas tetap tugas.nak mengajar anak anak menjadi manusia berguna.aku rotan di tapak tangan yang light2 aje.time nak merotan tue ya Allah hiba giler hati nie :(

2)selera makan bagai jin atau raksaksa besar
kejap kejap laparr..kejap kejap laparrr..jadiknya aku dah bukak buku fink.sekali timbang ya Allah berat aku teramatlah mendadak.jadiknya..aku kena revise balik pemakanan aku.nasi sehari sekali.malam makan tomyam atau sup sup ajer.buah dah menjadi kemestian.

3)tiada sembelit
hahaha.hari hari membuang.lepas membuang rasa legaaaaa yang teramat.hari hari lah membuang.harap harap sembelit tak menjelma lah.amin amin

4)cepat penat atau mudah letih
pagi bangun 5.30 pagi sebab baru hegeh2 nak solat isyak kan.haha.then pukul 2 kat sekolah dah rasa lelah dan letih yang teramat dasat.hoh!balik rumah terus kedaung sampai 6 petang.jam 9 malam dah mengantuk tak menahan.kadang kadang rasa nak menangis.ye la..aku kan biasa aktif jadiknya bila letih terhad la sikit pergerakan aku nie ha

5)masih belum mampu memasak
hari nie akudah beli udang,kangkung ngan sayur keladi.nak try gak lah masak.sebab aku dah rasa duit mengalir macam air bila makan di luar hari hari.hish~tak buleh tak buleh.so aku gunakan prinsip,jangan manjakan sangat diri ini.eceh~

6)perut kadang kadang mengeras
kenape eh?aku belum tahu jawaban ini

7)dah habiskan 5 juzuk
walla~pencapaian terbaik setakat nie.kalo sblm peknen sehari sehelai je membaca kitab suci itu.tatapi sekarang nak baby cerdik pandai comei disamping menambah pahala hari hari lebih kurang 4 atau 5 helai kau.ngeee...tapi mula mula nak baca mesti semput.pesal ntah.tapi digagahkan jugak.bukan bleh melayan sangat kan..kena kuat semangat.

8)hampir semua baju adalah tidak muat
dah makan banyak.hambek kau!orang 4 atau 5 bulan baru baju tak muat tapi aku?baru 2 bulan dah ketat hampir semua baju.tidakkah kau rasa hiba?haha

ok...
cukup 8 perkembangan terkini
apa apa aku update lagi
sape sape yang preggy,meh la share korang punya tebiat since preggy!

bonda yang semakin demok demok
bonda shalin la
=p

Isteri Incik Fahmi =p

2 comments:

fami said...

hi bonda shalin..
wah syoknya dia leh mkn ngan selera..akak skang msk 12w..mkn tu leh tp pas mkn mmg azab...tu yg rs mls nk mkn..
perut pun xnmpk apa lg..so sume bj n jeans leh masuk mcm biasa..cma ade bj yg xleh dizip kain dia..kang senak plk

wanie said...

perut kekadang mengeras adalah pkara biasa di awal kehamilan :)