Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 15, 2010

terima kasih semua

 terima kasih atas ke konsernan kalian ke atas aku yang naif ini
mai sini aku nak sok sek sikit
semalam aku menggedik ajak laki aku keluar jalan jalan
kekdahnya bila naik ja kereta walla
sakit gila pinggang aku

and then singgah la kejab di Pantai Cahaya Bulan
minum minum kejap
sekali kau
perut aku sebu dan sakit gila
rasa macam ada angin tapi tak keluar
pasrahhhh

balik aje jadi seram sejuk rasa macam nak demam
laki aku plak urut urut pinggang aku sebab sakit beb
tak larat gila kot
terus kong aku tidok

bangun pagi nie perut aku meragam lagi
rasa macam period nak keluar
tapi tak keluar keluar
dah 11 hari nie
feliks haku!

apa kata survey?
aku nie tak pernah wei rasa cenggini
itu yang aku felik

kang kalo aku period hari nie aku hapdate eh~

 Isteri Incik Fahmi =p

4 comments:

lynda said...

gilah wat test..elok test awl2.kalau ada..snng jagadiri lebih sket..:)

chempaka said...

sila jumpa doktor....

my note said...

shahlin... g jumpe doc.. mana taw ader isi dh....

rDnA said...

klu skt2 pinggang n rs perut berangin tu mcm yer jer dh preggy..based on experience la..