Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, December 26, 2010

simptom yang dialami

aku belum ke klinik kerajaan
tak sempat lagi
rasanya next week kot

setakat ini aku adalah

-rasa cam meloya loya waktu pagi
pastue akan sendawa
bila dah sendawa atak terkentot akan rasa lega
terus minum air masak
atau minum susu anmum

-minum air dua cawan
terkencing semula 4 cawan
tak pernah tidor malam bangun kencing
tetapi akan bangun dua atau tiga kali untuk kencing
lepas kencing dahaga air lah pulak
minum pulak
pastue terjaga terkencing pulak
hahaha
dah jadi rutin

-buleh memasak dengan jayanya
mula mula rasa cam meloya jugak
tapi bila dah setat pegang kuali
dan tumis semua semua dah okay!

-laki aku adalah maid sekarang nie
hahaha
dia mengecat rumah
dia sidai baju
dia bukak tutup grill
dia buang sampah
aku pulak?
melangut depan pc
sambil berangan
hahahaha

harap harap tidak ada alahan
harap gila gila
sesungguhnya aku sangat takut
waaaa...

doakan daku

sekian
yang tak mau alahan
-bonda shalin-
=0
 
Isteri Incik Fahmi =p

No comments: