Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 29, 2010

bertapa....aku syok gile ke IKEA

 minggu lepas adalah gaji
cam orang kaya sekejap aku bila dapat gaji
hahaha

feeling cam jadi datin kejab
kejab aje lah
nie dah habis licin
gara gara membayar hutang
mendecorate rumah
dan juga bersoping bagai
=p

kan aku dok menceceh di blog mahupun di fb
nak ke ikea
nak ke ikeaaaa jugek
dan akhirnya...
hajat saya dimakbulkan oleh sang suami

ko bayangkan dari kedah terus zass ke ikea
dengan selebetnya aku
dengan seluar baru aku pakai tapi senteng
dengan seliper tinggi giler
konon2 tak perasan diri nie mengandung

dalam hati berkata
"ah lantaklah...selebet pun selebetlah"
"bukan orang kenai aku pun"
hahaha

sekali
memboronglah kami laki bini TANPA sedar barang barang dah over bajet

 time nie aku tengah rehat sebentar bersama kit kat
dok tunggu laki aku carik meja
dan di tempat inilah aku terjumpak seorang cikgu dari labuan
hahahaahha


cari punya cari meja takder kaler putih
so change plan nak tukar kaler hitam
nak tak nak kene turn balik dan cari barang2 semua kaler hitam

sekali....
aku cam kenaiiii je minah gebu nie
hahahaha
walla..rupanya minah itu adalah YONG NANA
hahahaha
camna lah aku buleh ketemu insan itu
dengan selebetnya aku time tue masyallah
hahaha

sekali dia lontar vokal
"adakah kamu nie shalin?"
perghh
begitu tersusun ayat beliau
hahah
sesuailah dengan wataknya seorang cikgu di labuan nun

tak sembang banyak sebab aku cam malu malu arnab
sebab selebet sangat
so cam takde konpiden nak bermesra
gitu
hahaha

dan jumlah bersoping di ikea adalah hampir RM 500
PIHTAM teruih
hahaha
tak pernah aku bersoping dahsyat begini
=p

aku doakan YONG NANA pun akan preggy jugek tahun depan
yo lah kami kawen sama tarikh tau!
doa ibu mengandung nie berkat sket
so YONG NANA
selamat berproses
hahaha

 ini alamat blog beliau

YONG NANA

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

yayahafiza said...

ye cikgu shazlin... i mmg xleh masuk ikea tu.... kalo masuk tu, mmg ntah ape2 i beli.... busuk2 brush sink kecik2 pon jd.... psycho btol masuk ikea =p