Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

seronot

dah dekat musim coti sekolah nie kan
berpusu pusu orang berlumba lumba untuk mengawan
mengawan secara halal uols
hahaha

banyak sungguh jemputan yang aku dapat
TATAPI
aku syaratkan kepada mereka
sapa sapa yang mai kenduri aku hari tue aja
yang aku akan balas balik ke kenduri mereka
sapa sapa yang tak mai
kirim salam dari jauh ja lah kan
itu la
kenapa korang tak datang ke kenduri aku?
so bukan berdendam ke hapa
sebab kekangan masa uols
mana dengan aku sekarang dah ada dua keluarga
so kena adil dan saksama gitu

sapa sapa yang tak mai kenduri aku dolo dolo
usah lah korang bagi kad jemputan bagai sama aku okay
hahaha
konpom aku tak akan mai menjengah korang
gila kejam nak mampos puan shalin ini
TETAPI
aku doakan korang akan bahagia sampaiiii ke syurga
ok wut
aku doakan dari jauh
T_T

sekian
^_^

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: