Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 17, 2010

salam korban :=

hidup di perantauan memang menakjubkan
kenapa aku cakap menakjubkan?
sebab dua dua jauh dari keluarga tercinta
satu di kedah
satu di kelantan
settle down di melaka
tersasar jauh dari dua dua negeri ko
haha

ada sedikit feel sedih sebab jauh siot nak balik beraya
laki aku ada gap seminggu for the next paper
but aku?
gap sehari je
esok dah sekolah
so kami decide beraya bodo bodo aje di melaka ini
T_T

mujur aku nie ada kawan since sekolah menengah
kawan yang suka buat kes jaman sekolah dolo
tapi bila aku dah jadi cikgu
rasa nak tergelak bila ada murid murid nakal
teringat jaman aku time nakal dolo dolo
haha

tak pergi prep
tak turun riadah
then sembunyi plak dalam loker
tak pergi semayang di surau
kekdahnya sebab tangga surau ya hampun tinggi
so aku ambil keputusan drastik
semayang je dalam dorm
haha
owh~
kenagan semua tue uols

so hari ini
dengan longlainya aku bangun
kemas rumah
basuh baju bagai
iron BAJU RAYA uols
baju raya puasa dolo
then nak ke masjid sebentar lagi
seterusnya zasss ke rumah alin
laki aku masih kedaung tido
mamat tue memang
kalo nak tengok movie kemain ligat dia
tak payah suruh bersiap mmg awai2 dia dah siap
kalo nak ke masjid
buat buat lupa plak hari nie raya
coiii la kan
hahaha

mujur jugak mamat nie nak pergi takbir bagai di masjid
kalo dia tak nak pergi
camno?
harus aku sembelih dia sebagai korban hari ini
haha

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

me a.k.a yantito said...

salam korban jgk...huhuhuu....hq xblik kg ka?same goes to me..!!!sedih kowt weh....