Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

guestbook aku dolo dolo

kawen dah separa tahun
banyak lagi aku belom kongsi tentang majlis kawen hari tue
nie ha
gambar dari OP belom amek
tak balik kedah uols
so tertangguh dolo

 guestbook aku yang simple aja
beli frame RM 5 di Hinode
then letak gambar pre wed
then beli bunga sejambak RM 1.90 di mydin
letak kat frame yang dibeli di Hinode
bear aku beli di sakan
harga Rm 6.90 dua ekor
payung yang bear tue duduk harga RM 12.90
beli di Nilai 3
balang yang untuk guest tulis ucapan beli di Hinode jugak
kertas aku beli di mydin
kertas wangi
potong enam bahagian
letak riben
sapa yang tulis ucapan letak semula dalam balang
ringkas
ucapan semua kawan kawan aku belom frame kan dalam album
tak sempat

tudia bear comei
bear tue sekarang aku sangkut di katil di kedah
pasnie nak amek
nak hias di rumah sewa ini
sekian sahaja
guestbook yang simple dari aku


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: