Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 19, 2010

besday suami saya

 hepi sebeday my darling habibi
 ucapan ekslusif secara terbuka di sini
T_T

semoga dengan perkahwinan yang dibina ini memberi seribu rahmat buat kita
semoga habibi akan menjadi seorang muslim sejati yang dapat membimbing keluarga kita
semoga habibi sentiasa memberi suntikan motivasi kepada isterimu supaya isterimu berjaya menjadi guru cemerlang hendaknya :)
semoga hari lahir kali ini memberi berjuta makna buat habibi
dan yang paling penting
ingatlah bahawa saya sayangkan anda dan berharap agar rumahtangga kita akan kekal bahagia sampai akhir hayat

 kad esklusif buat sang suami
hahah
aku tak gheti tulis uacapan jiwang dalam BM
so aku belasahhhh aja dalam omputih
hahaha
bantal aja mampu ku beri kepadamu sang suami
percayalah gaji isterimu yang tertunggak berjuta rupiah belom dapat
ini pun aku guna kad kredit nak beli benda alah nie
tadak idea weih mau beli apa
nak tau kenapa aku beli bantal love nie?
sebab nanti nak cat bilik utama kaler merah
so boleh guna pakai semula utk hias bilik
hahaha
 ^_^

sekian...

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

mama affan said...

bijak2..hehe..

moga bahagia berkekalan..dan dimurahkan rezeki sll..