Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 6, 2010

siang tadi berlaku pembelian katil dan sofa

dialog siang petang tadi berbunyi begini

tadi laki aku selaku ketua keluarga yang sangat bertanggung jawab telah membeli set katil yang gedabass hebat dan sofa yang sungguh empuk

dan of kos lah aku yang paling hepiiii

berdabel dabel hepi aku

dialog seterusnya berbunyi

aku : terima kasih bang sebab belikan ini semua.ini bukti cinta abang terhadap isterimu
=p
laki den : diam sahaja
aku : i lap u banggg..i lap uuuu...sampai tersipu sipu ketawa sebab syok sangat

dan....

dan....

dialog tidak berhenti setakat itu sahaja

tiba tiba

laki den: bangun bangun.dah pukul 6 45 petang

aku pulak celik celik mata masih berada di atas toto dan bukannya di atas katil yang baru tadi

coiiiii okay

rupanya aku BERMIMPI petang hari

semua katil serta sofa empuk adalah kelaut
hanya mainan tidur semata mata
hakikatnya kami laki bini masih tidur di atas toto dari rantau panjang kelantan
hahahaha

ini kes sebab dapat jadual baru sebelum balik sekolah tadi la nie
aku kena mengajar 22 waktu okay!
hahaha
panahan dari waktu mengajar yang meningkat naik
balik rumah lepas solat bagai
ketiduran sampai 6.45
sipi sipi kau nak masuk maghrib
hahaha

sekian
aku yang belom beli set katil dan sofa
bang...bila nie?bila?bilaaaaaa?
hahaha

Isteri Incik Fahmi =p

3 comments:

SUHAIDA said...

sabar2 nanti dapat la tu...

Unknown said...

22 waktu..mean 660 minit ye shahlina..mia lak kena ngajar 900-1020 minit bg sesi pemulihan..br tahun ni dpt 900 minit..klu dr mula ngajar mmg 1020 minit aaa

pepun selamat ngajar ye

eh, dpt katil baru ek

Siti said...

Shalin cyg,

Tak tidoq atas katil, tak makna abangmu xsayang mu..
Dont worry la shalin.. hehe.
Hari tu sape menang contest raya?

********************
Siti Mashitoh Abdul
http://www.8jutawan.com/my/mashi