Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, October 13, 2010

terkangkang

engkau
tajuk entry begini pasti ramai yang kelik
haha

hampir seminggu aku tidak menjengah
serta membebel dengan cemerlang di sini
yakinkah anda aku bizi?
ya...
saya sangat dabel triple bizi

penceritaan di sekolah
bermula seawal 7.40 pagi
dikehendaki mengajar sebanyak 22 waktu
sama seperti guru yang sudah ekspert
aku baru masuk dua minggu
macam lipas kudung
banyak benda baru kena belajar

paling tensen adalah pelajar
bukan pelajar nakal
tetapi pelajar pelajar ini sangatttt lah lemah
memang di tahap meksimum lah
buat ayat harammmm tak gheti
then berlagak macam bijak semedang
bila bagi latihan
banyak cakap plak
banyak komen plak

maka.....
aku di sekolah
tidak sebaik yang disangka
aku telah menjadi seperti
gambar di bawah


kau tau apa benda?
singa jadian yang aneh
begitu lah keadaan aku ketika mengajar di dalam kelas
semua cikgu cikgi sini main bedal ikut suka hati mak bapak mereka
termasuk aku
sapa yang menakal dalam kelas aku
pasti ada aja cubitan yang akan singgah di badan mereka
ko tau kan budak kampung
nakal diorang idak lah sampai mencalarkan kereta cikgu
nakal light light aja
dan satu lagi mereka adalah pemalas kambing biri biri
kalau aku bagi latihan
hanya 10 latihan okay
yang siap hanya 3 atau 4 soalan
yang lain semua adalah kelaut
dan kat sini aku nak cakap
yang aku memang bengis serta garang
hahahaha

aku pun rasa lawak
bila aku jadi garang
suara memainkan peranan yang fenting uols
mujur aku nie anak tekak memang ada healer
so pitching sure tak larik
hahaha

ko bleh jadi garang macam aku?
tetiba!


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: