Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

konvo mambo

aku telah kombo
haha
konvo lah
:p
buat kali kedua

konvo diploma ajer uols
orang ambik diploma dulu
aku terambik degree dulu
then baru ambik diploma
tertoggang langgang macam tuan nya jugak
:p

konvo tanpa mak ayah adik
sangat sedih
tapi memandangkan UPSI hanya dapat memuatkan graduan sahaja di dalam dewan yang serba indah permai itu
maka parents hanya dibenarkan menonton dari auditorium
oh~
sangat tragis kalo mak ayah adik aku datang
sebab tak dapet nak masuk dewan seperti di UIA nun

maka...
aku membuat kesimpulan
mak ayah adik
tak payah datang
kalau datang hanya nak saksikan aku amek diploma
rasa tak berbaloi
lain kalau aku diikitraf doktor falsafah
vangga jugek mak ayah adik aku datang kan nenek kannnn?








yang pastinya aku seronot
haha
lepas aja konvo zasss ke rumah ahcu
my companion since i was in UIA

thanks to my dear hubby for temaning me :)

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: