Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 26, 2010

jangan cakap aku tak pernah lawat blog korang

aku selalu wei ziarah belog ternakan korang
TAPI
aku ada sindrom sket
sindrom pemalas pelesit nak tinggalkan jejak
apatah lagi komen
haha

jangan pulak korang terasa hati yo
sebab aku suka jadi silent readers nie
:p
rasa macam saspenda gitu uols
haha
baru ada umphhh
tetiba

apa pun
aku syok ada kawan kawan blog
buleh memberi pandangan
tips
dan macam macam lagi lah
happy blogging ya
:))

aku akhiri dengan bilik pengantin dolo dolo
hasil sentuhan kak ayu
sila ke butik ixora changlun untuk melihat pakej pakej menarik ya!
sempat lagi aku promote
hehe

rindunya saat saat itu
wah~
hahaha


Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

Mia-Ina said...

kte pun selalu msk sini..tp x tgl jejak ....xpe smbil2x membaca