Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

salam lebaran

 kekdahnya kabel tepon aku tertinggal
coiiii
makanya segala mak nenek makanan yang mak aku masak
berasap di dalam henpon aja
tanpa dapat ditransfer ke blog
=(


makanya
aku kat sini ingin mengucapkan salam lebaran buat semua
oh ya
aku ada di kedah sampai raya ke 3
maybe pepagi lepas subuh raya ke 3
dah zasss ke kelantan
sob sob sob
pilu
sebab di kedah besh
besh giler
sebab sebulan raya
perut ko akan penuh dengan makanan makanan
yang tidak dibayar
oho
banyak giler open house
rugi rugi tak dapat nak pergi
ke rumah menteri besar kedah
raya ke 5 nie
aduhaii...

buat bloggers yang nak mai raya ke rumah aku
di kedah
dipersilakan
jangan malu malu

di kelantan pulak
aku akan berada since raya ke 3
sampai lah hari jumaat
jumaat pagi dah nak zasss
konvoi pergi ke batu pahat
percutian family laki aku

makanya...
anda dijemput ke rumah aku tau
tapi PM aku dulu
kot2 aku berjalan merantau ke rumah orang lain
haha

nie email aku
shalin1316@yahoo.com

mai tau raya nie ke rumah aku
mana mana rumah aje lah
asalkan jangan di melaka sudah
aku di melaka pada next week lagi sekali

hari nie beli ayam golek sekor
mak aku masak ikan siakap 3 rasa
pastue macam macam lagi
phew
mouth watering yo!



Isteri Incik Fahmi =p

No comments: