Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

hitam itu menawan...perrylis

semalam kan..
aku belek belek album lama
saja lah nak kasi gegarrr
mau tunjuk kat laki aku
then...
aku dulu yang belek belek
mana tau ada benda yang tak senonoh
time muda mudi dulu kan
kata lagi bekas budak sekolah agama
mesti lah kena tapis dulu kan...

sekali terjumpak satu gambar
aku pakai jubah
tudung labuh dah nak sampai paras lutut
phew
sangat lah buruk
ditambah dulu time sekolah
aku sangattttlah hitam berkilat
dan macam vontot kuali
haha
kalau kereta tue diibaratkan tinted 100 %
dasat eh?
haha

itulah aku time sekolah dulu
hitam dan berkilat
pakai spek mata bulat

tapi sejak masuk uia
aku dah grooming diri sendiri
pakai krim
pakai toner
facial bagai
da yang penting...
spek bulat dah tak main lorh
contact lens okay!

seb bek laki time aku berchenta ngan laki aku
aku dah putih sikit
kira tinted dalam 65%
pastue kira molek sikit lah berbanding dulu
kalau dia jumpak aku time sekolah dulu
konpommmmm di rejeknya aku
haha


tetapi...
aku bersyukur la
sebab pancaindera aku ada 5
kira sempurna sifat
cuma tang gelap berkilat tue sikit lah cacatnya
ahaks
=p

 Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

my note said...

selamat hari raya.. maaf zahir dan batin..., shalin nanti nk no fon, bagi kat email ye.., nk g raya umah shalin kat rantau panjang.......