Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 7, 2010

akhirnya....termakbul jua

wah engkau
tajuk entry tak bleh blah
haha
aternya aku baru lepas balik berjimba bersama suami nie
meriah sungguh uols di kedah nie
malam malam orang packed
disusuli dengan heavy jammed

ko tau la kan kedah nie parking space sangatlah limited
aku ajak laki aku merempit
dia plak tanak
dia cakap gayat nak naik motor
coiii betul la
mamat tue memang
dah lama kan tak bawak motor
so dia macam jakun wal fenin sket
aku nak bawak dia
dia tak nak
bini bawak laki
ok what kan?
hahaha
tapi kalau aku bawak dia naik motor
haruslah dia tak bagi
sebabbbbbb....
lesen L aku dah mampossss lama sudah
hahahaha

ok ok berbalik cerita aku
misi adalah untuk hunting baju raya
owhhhh
suka mak noks
sebab baju raya aku dah dapat dihunting
itu pun ada dekat setengah jam
aku asik nerai
nerai nerai vontot tak muat
nerai nerai gelebeh di ketiak
aserehe betoi
dan.....nerai yang last
memang terbaek!
wa sungguh shuka!
sedondon gitu sama laki gua
meowwwww

maka..misi untuk mencari baju di bawak seratus hengget BERJAYA!
seratus hengget tue including tudung ko tau
hebat tak haku?
hebat bukannnn?

mula lah aku tak sabar nak raya
yahuuuu
sabarrrr aje laki aku menunggu haku di luar butik tue tadi
hahaha
makasih banggg
i lap u


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: