Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

panggilan agung

tadi aku ada tengok di astro aosis
panggilan umrah
yang ditaja semua oleh tabung haji tue kan
bertuah betul hamba Allah yang terpilih tue kan?

hari nie tetiba rasa bergelonjak nak pergi ke sana
satu hari nanti
insyallah

menunaikan haji di usia muda
menjadi wishlist aku yang utama
selepas bergelar isteri

sebabnya suami aku dah naik nama
untuk menunaikan haji tahun lepas
disebabkan sayang bini
dan time tue dia sibuk dengan pelajaran dia
maka ditolak dulu
time tue kami baru sahaja lepas bertunang
dan memang besar harapan dia
untuk pergi ke sana bersama sama

harapan aku
semoga kami akan ke sana
dalam tempoh 3 atau 4 tahun dari sekarang
insyaallah
semoga dipermudahkan oleh Nya


wishlist aku setelah berkahwin..
semoga Allah memudahkan kami untuk ke sana
amin

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: