Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 3, 2010

menariknya kelantan



untuk yang belom tahu
aku berkahwin dengan orang kelantan
macam mana aku boleh terkahwin dengan mamat kelantan nie?

begini...
di UIA dulu
fes year di matric
ko tau lah UIA macam mana kan
islamic environment
pastue pulak
mmg dipenuhi dan dikelilingi oleh orang kelantan

nak dijadikan cerita
depan bilik aku dulu
semua lapan lapan orang
adalah orang kelantan
maka...
kami yang rumate bercampur aduk negeri nie kan
sangatttlah tidak suka dengan bilik depan kami nie

dah la busuk
pastue style asabiyah
berpuak lah kekdahnya
memang aku menyampah gilas gedabus lah
dengan orang orang itu
hahaha
jahil kan aku?
biasa la
fes year
mana tau apa apa
haha

sampilah satu hari
aku nie ditakdirkan putus cinta
kuang kuang kuang
dan bermulah perkenalan dengan suami aku sekarang nie
memula kenal
belom tau dia negeri mana
sekali tanya
KELANTAN
ketoingggg
kena di atas diri sendiri
maka...terkahwin lah kami
kantoii sudah
=)

jadiknya betulah pepatah cakap
jangan benci sangat
ntah ntah itu adalah jodoh anda
rupanya betul pepatah itu
=p

aku rasa orang orang kelantan nie ada tulah kot
sebab dah ramai woo kes macam aku
biras aku orang sarawak pun sama
tidak suka orang kelantan
tup tup...terkawin dan terberanak sorang sudah
=p

sekian,terima kasih

Isteri Incik Fahmi =p



2 comments:

^^mrs.deana^^ said...

biasala 2..org yg kte x suke or benci mst akn jd trbalik...same like me...:) cma len ctuac je...heheh

miss ain said...

miss shalin........sory for the late reply..br taw sayer menang!!!yeyyyyyy
nih alamat sayer..
1888-A Kg. Pak Madah,Bukit Payong,21400 Marang,Terengganu

sekali lagi thankssssssssss sbb bagi sayer menang...hahaha