Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 8, 2010

pada setiap malam....

sepanjang weols balik kedah nie
kira hari nie dah masuk 4 hari lah kan
setiap malam buleh dikatakan kami keluar malam
kesian pulak laki aku
perubahan negeri kan
so...
best woh bila jenjalan malam malam
ditemani lelaki yang sudah halal
ko nak cium ke
peluk tengah orang ramai ke
halalan toyyiban gtu
ada aku kesah?
ahaks

makanya setiap malam
aku lah pengorganize nya
malam pertama ke alor star mall
malam kedua ke pekan rabu
malam ketiga ke tesko
malam nie ke pacific

semua tempat packed dan jammed
dengan umat manusia
yang jakun nak sambut raya
hahaha

syoik woh tengok orang shoping tak hengat
kendian...

aku : "bang,bila kita nak kaya nie?hish..jelez ar dengan orang yang tengah soping!"

laki aku : "tahun depan kita kaya!,kan saya dah kerja,kita peruntukan RM 1500 untuk soping eh"

aku : "fuyOooo....besh besh"

masalahnya konpidennnn aja mamat tue yang tahun depan kitaorang kaya
haha

tapi...
laki aku grad bulan 5
konvo bulan 8

oh sempat sempat kaya
hahaha

aku pulak time tue memang dah kerojer tetap
so...kaya kaya
verangan mau ada!

tahun nie tahun aku sengkekkkk gila gila
selalu aku kemain bergaya kedavasss dengan 3 pasang baju kurung
kali nie sepasang sajo
itu pun rege tak sampai seratuih
ahaks

baju aku satu family semua dah siap basuh
wangiiiii giler
esok setat nak iron kesemua baju baju
pagi raya zasss ke kampung halaman mak aku
ayah aku tak ikut
sebab dia sekarang dah dilantik jadi imam surau
so...pak imam wajib beraya di surau taman aku
sian ayah kena tinggal
haha

tak sabar woh nak raya
nak kasi duit sama budak budak
memang aku sengkek
tapi duit raya untuk budak budak tatapppp ada
dah asing siap siap untuk duit raya buat bebudak
rejeki budak budak tue la

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: