Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 9, 2010

macam mana persiapan korang?

pagi nie bangun bangun
mak aku dah siap masak rendang
ketupat bagaiiii
mak aku memang
jenis semangat
sama macam anak dia
hahaha

haku bangun aja
bersilat buat kek coklat lembap
dah lama teringin gila nak makan
kat melaka hari tue mahai
sehiris kecit aje 50 sen
haruslah aku sekali tue je beli kan

hari tue di kelantan pun
aku ada beli sehiris
tapi.....
haram tak sedap
haha
aku cuit sikit aje
pastue aku buang
hish~
tekak aku serius tak bleh nak terima

kali nie untuk hasil yang menawan
tertawan dan haluan
ahahaha
aku buat sendiri
dan hasilnya...
meletop letop macam ko buat popcorn
ahahaha

tak sabar woh nak makan selepas berbukak nanti
korang dah masak apa?
aku langsungggg tak dapat nak update sebarang gambar

kekdahnya...
charger tertinggai
sekali usb pun tertinggai
vudus betul lah!
kalau aku bgtau sama laki aku
mau dia maki sepanjang hayat
hahahaa
sebab lalai

bukan lalai uols
terlupa sahajork
salam lebaran eh!

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: