Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

al kisah si baju raya

hari tue di melaka ada warehouse sales secara besar besaran
aku ushar jugak baju baju aku yang aku berkenan
tapi....
langsung tidak ada pilihan di hati
keduanya langsung tak ada saiz
kalau ada pun harus muat muat aja
vontot aku besar okay
cisss
makanya...tidak lah aku membeli apa apa untuk aku

fyi,aku punya laki
dah ada 5 helai t shirt raya
aku?
nan ado
semua yang aku tengok
langsung tak berkenan
ada yang berkenan tak muat pulak
bukan tak muat
tapi....
vontot aku nie ha
makin membesar bagai johan
huk huk huk

kekdahnya tadi
aku berjimba sekejab di pacific kelantan
mak aih orang
dah macam semut
ramai oh rakyat jelata kelantan pulang ke kampung
parking pun tak ada space
ushar ushar jugak aku
baju raya
tapi....
mahal lah pulak
bajet dalam seratus
tapi harganya mencecah seratus lebih
makanya..kansel lah kan
sebab fikir keadaan laki aku
kesian pulak si mamat itu kan

jadik..hingga ke saat ini
aku belom ada baju raya
sedih woh
tapi...
baju tunang aku tempohari
baru sekali pakai
terpaksalah aku sauk baju itu
dah terkeluar dari tema family aku
yang asalnya pakai fink fink sket
fink peach gitu
baju tunang aku plak
koko
aku tersesat di situ
sadis...

adakah peluang aku untuk mendapatkan baju raya akan terhasil
kita nantikan episod yang akan datang
sebab aku mau pulang ke kedah hari ini
mungkin di negeri sendiri ada baju aku kan??

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

harzharun said...

dear...balik RP x?...i br bli baju raya kat RP...my MIL bniaga kat situ...so, kenal la org2 lain yg bniaga c2....dpt ler murah.....hihihi....sbb i dah usha baju yg sama kat KT...mahal sket seh...tu yg tau mn mahal mn murah...try la tgk...