Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

tadi aku dah update tapi HILANG

korang tau tak
tadi aku gigih menaip entry sikit punya panjang
siaran langsng dari dalam kereta okay!
sekali
bila sampai di tol Gurun
line dah sasau sikit
sekali masuk aje jeniang
terputus terus line
coiii betoi la

maka.....
menaip lah aku sekali lagi
semata mata nak jaja gambar kami laki bini
dalam kereta tadi...

jammed dia bukan main
musim raya kan
haruslah jam yang maha dasat
sepanjang perjalanan ke kelantan tadi
ada 4 eksiden yang mengerikan
hishhh
takuit woh
dengar perkataan eksiden pun dah takut kan?
inikan pulak kalau kita yang mengalaminya
nauzubillah


aku baru terperasan yang laptop nie ada webcam
kalau ku tahu dah lama ada webcam
mau menjaja setiap hari muka haku di sini

tema kami hari ini OREN
haha
jangan memain
laki aku pakai t shirt kaler OREN
jarang eh mamat nie pakai baju plain color
bila dia pakai kaler plain
rasa macam....
oh encemnya
larikkkssss

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: