Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

kes sosilawati

setiap hari aku senantiasa mengikuti perkembangan
sosilawati and the geng
sampaikan termimpi mimpi ko tau
sedih la
sebab manusia kejam dan tidak berhati perut
kalau iye pun nak duit
perlukah ko bunuh kesemua mereka
kejam dan zalim
macam jaman jahiliah dendolo

kalau setakat bunuh
ok lagi
sebab ada lagi jasad yang tak bernyawa
at least ada jugak pusara
untuk diziarah
ini ko pegi bakar diorang
sampai jadi abu
hish~
kendian pergi pulak buang abu tue
kat dalam sungai
satu kerja pulak polis nak cari bukti

kenapa ya
manusia yang diangkat sebagai peguam terkemuka
berkelas minda pertama
tidak dapat berfikir dengan waras?
kenapa?
duit bukan segalanya
kalau ko nak duit pun
perlu ke ko bunuh?
mintak secara ugutan sudah
kan kan?

ko cuber bayangkan
sekiranya kita adalah antara ahli keluarga mangsa
pasti sedih
hiba
silap silap haribulan buleh jadi gila
maka...dengan itu aku tido pun
masih terbayang bayang
kesengsaraan yang perlu ditanggung
oleh kesemua ahli keluarga mangsa
allahuakbar!

mari kita bersedekah al fatihah
kepada kesemua keluarga mangsa
semoga mereka kuat dalam menghadapi dugaan maha dasat ini
mari mari...

kita sebagai hamba Allah
kena senantiasa beringat
bahawa setiap manusia pasti mati
tapi cara kematian kita
hanya Allah yang maha mengetahui
dari dia kita datang
dan kepada dia kita kembali
wallahualam

semoga roh mereka dicucuri rahmat Allah
dan tempatkan mereka
di kalangan orang orang yang beriman
amin.

tulus ikhlas dai puan shalin dan incik fami

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

YOU CAN CALL ME : Miss X said...

i went to hisham's home siang tadi for the press conference. his wife sgt tenang, but sekali-sekala mengalir jugak air mata sebak. kita doakan saja roh dicucuri rahmat...amin.

apapun tunggu laporan forensik utk 100% sahkan mayat mereka berempat adalah sosilawati and the opther 3.