Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 13, 2010

raya pertama

tema adalah fink dan ala ala peach sket
berkurun ko aku nak jumpe baju raya
yang secocok dengan aku
serta laki aku
bila dah jumpa rasa siok
sedondon gitu

owh
aku beraya di kampung mak aku tahun nie
suasana sangatlah meriah uols
ditambah pulak bapak bapak sedara aku
buat kenduri kesyukuran
so....ramai lah tetamu yang hadir pada hari tersebut

laki aku pun macam sayuuuu aje pagi raya
hahaha
aku suka sakat dia
ko tau mamat tue sikit lagi nak menitik air mata
bukan sebab tak dapat beraya di kelantan nun
tapi....

sebab aku

sebab....






sebab.....


aku dapat MENGAJAR di Melaka
dabel hepi lor

fes hepi sebab dapat beraya as a laki bini
kira tahun pertama la
sebab sebelum nie 6 tahun
dok belek gambar raya aja
kau belek gambar raya aku
aku belek gambar raya kau
kali nie kita belek sama sama gambar raya
adil gitu
haha

malam raya aku dapat tau yang aku dapat mengajar di melaka
syukur yang tidak terhingga
so..semua orang hepi mepi lah malam tue
termasuk keluarga mentua

lepas aja kenduri pagi tue
as usual ke kubur
ziarah pusara nenek dan bapak sedara aku

tapi....
ramai oh yang ingatkan aku sudah mengandung
tidak!
sangat mendukacitakan!
nampak benau aku dah gemok tahap badak gergasi versi manusia

ada jugak yang tanya
"bila nak berisi?"
"bila nak mengandung?"
"bila nak dapat anak?"

very the stress gue
mak aku rilekkkk aja
dan mak aku siap cakap
"kalau boleh rancang,rancanglah dulu!"
perghhh

memang terbaek lah kata kata hikmat mak aku ko tau
mak adalah insan yang palingggg memahami
alahai...kasi can la aku
mau hanimun dulu
oh ya!
bulan 12 kalau tak salah aku
keluarga laki aku mau pergi bercuti ke Sabah
oh~
ai like
harap harap kami laki bini dapat join sekali
hehe

sedondon uols
seronot gila bila ada laki di sisi
yang sentiasa menemani ke mana sahaja
tima kasih banggggg mi
haha

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: