Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, September 14, 2010

dan bila esok

disebabkan aku dipostingkan ke Melaka
maka....
mertua aku dah bernazar
dan berjanji
akan buat kenduri kesyukuran

kekdahnya laki aku pulak
ada bagitau
kalau aku dapat posting di melaka
dia bernazar nak bagi seribu
haha
maka...
janji terpaksa ditunaikan uols

so hari nie
semua orang membizi semedang di dapor
aku macam biasa
chef tetap
haha
menu aku adalah ayam masak merah
dan wedges kegemaran ramai uols
yang menu lain
semua mertua aku masak
terbaek wok!

dan....
bulan 12 pulak
mentua aku dah merancang percutian keluarga
ke Sabah
triple hepi lah aku kan
tak pernah aku pergi ke sana
very the jakun kan?
sian aku

banyak benda hepi yang berlaku
sepanjang raya nie
syukur syukur

esok pepagi buto
pukul 5
aku dah kena bangun
siapkan apa apa yang perlu
untuk bekwoh
bekwoh tue kenduri uols
bahasa kelantan
haha

pukul 6 30 pagi
orang masjid datang
dan makannnnn
sekian sahaja laporan hari ini
haha


Isteri Incik Fahmi =p

2 comments:

CahayaMatakuYangMenyaksikan said...

dlu awak amik DPLI ek..

cikteratai said...

best arr..dapat bersama hubby..bila ler giliran saya...Ya Allah permudahkanlah...