Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 6, 2010

masakan mak memang terbaik kan?

since aku berada di kedah selama 2 hari ini
ya allah
betapa aku jadi kuat melahappp

bukan apa uols
dah 2 bulan kot aku tak balik kedah
bila dapat balik rumah sendiri
phew
memang terbaik noks

tetambah dengan masakan mak sendiri
menyelerakan wOoo
kalau di kelantan nun
aku.....
aku yang tukang masaknya
tapi kalau di kedah
aku co-pilot aje
itu tue basuh pinggan dan hidang juadah
=p

di kedah nie
kalau bulan puasa nie meriah uols
mak aku plak suka memasak
phew
masakan dia memang meletop wooo
finger licking gitu
ahaks

penuh satu meja dengan makanannnn sahaja
pinggan dan jug bagai semua kene letak di port lain
hish
memang terbaek lah
dan...
terntiba rasa tanak balik kelantan raya ke 3 nie
buleh gitu?

di kelantan bukan tak best
best
best sangat
tapi.....
sila sambung sendiri
haha


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: