Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 15, 2010

raya kedua yang sudah basi

asai nak update mood hilang
asai mood hilang
tak jadi nak hapdate
pernah korang rasa sebegitu rupa?
aku selalu rasa kalau balik kelantan
sebab aku semedang membizi
tapi kalau di melaka nunnn
free sampai bohsan pulak

pengalaman beraya bersama suami tercinta
merupakan pengalaman yang palingggg bahagia
di awal perkahwinan
haha
kira feel pengantin baru masih hado la
jalan pun berkepit bagai
baju pun nak sedondon
bergaya mahu kelasss
itulah nikmatnya sebuah ikatan perkahwinan ko tau

buat adik adik di luar sana
dari kamu membuat zina
baiklah kiranya kamu kawen
kerana nikmat perkahwinan itu sungguhhhh indah
percayalah!
tentiba sedikit selingan motibasi

raya di kedah memang best
meriah gilerrr
haha
kiranya pepagi buta tue
aku,laki aku ayah aku dan mak aku
ke rumah sedara sebelah ayah aku
banyak jugak yang kitaorang pergi
bila sampai
mesti soalan yang ditanya ialah

"ini menantu ka?"
soalan ditujukan kepada laki aku ok

lapan ploh buah rumah
lapan ploh kali jugak soalan yang sama
tukang jawab "ya" sapa?
aku la....
laki aku nie pemalu meow meow
dengan orang lain aja
kalau dengan aku?
langsung tak malu
=p

so...memang best lah raya kali nie
even kami sengkek mengkek tahun nie
tapi...
rejeki selepas berkahwin tatap ada uolsss
tatap
yakinlah semua kuasa Allah
sesiapa yang mendirikan masjid
mesti ada rejeki
even tak banyak berganda
tapi menang tatap ada

aku dah debab woh
sedih woh
tadi kenduri ramai yang tak percaya yang itu aku
gemok maha dasat
1/10 nie aku nak setat diet
wooot woot

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: