Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 5, 2010

memang sah aku dah......

ulang balik sekali lagi
aku disahkan mengandung!a
oh tidak tidak
aku belom mengandung
propah aja
haha
aku memang sah GEMOK
mencik ko tau
acik sungguh sedih

al kisahnya
aku dah di kedah nie
bertolak tadi pukul 12 tengahari
sampai sampai aje mak aku dah siap masak
lauk banyak dan sangat menyelerakan
phew

kendian....
aku makan dengan rakus
bukan rakus di ranjang sahaja
upsss
malahan rakus makan lagi dasat
hahaha

selepas itu...
menyesal!
sebab TERmakan dengan banyak sekali

lepas itu?
bukak lemari
cari baju khatam quran
feeling nak pakai balik time raya nanti
TETAPI
dem
dem
very the dem
TAK MUAT
rasa nak tergolek dan bertukar menjadi angkasawan di situ
uhuks

maka..aku dah sasar
badan aku naik berkilo kilo
bukan setakat kilo
malahan paun pun ada sekali
=p

oleh itu
selepas raya aku akan setat diet yang menggila
dah tak sedar diri
3 bulan asik pelahap makan ajer
kekdahnya GEMOK giler giler
mencik!

doakan aku semoga kurus seperti sebelom kawen
upss
sebelom kawen tak kurus
tapi macam sedang sedang gitu
ayat kaver
=0

Isteri Incik Fahmi =p

1 comment:

harzharun said...

dear....sama la!...i wat baju raya ikot ukuran sblm kawen...sbb mls nak gi ukur..suh tukang jahit guna ukuran lama je sbb i dah biasa dgn tukang jahit tu....

baju raya dah pun siap...tp kan....ketet sana sini la..aiseh !!!!