Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

yang uniknya kelantan ini

sementara aku tengah tunggu citer goyang sapik
tengah downloading
mari kita saksikan benda alah yang terbaik di kelantan
semalam aku ngan habibi pergi jenjalan di pekan
then dalam kereta aku ternampak makanan

di mana selama nie aku hanya saksikan di kaca tibi
maka...dan dan suruh laki aku stopppp
sebab memang nak beli

nak tau ape?
hishhh
kang korang terliur aku gak yang susah
nak nak plak ibu ibu mengandung tengok
buatnya mengidam harus la aku di carinya
untuk ejen penghantaran
hahahaha

tapi tak pe
aku tau korang semua kuat iman macam aku
hahaha
mari kita saksikan...


sebijik harganya tiga hengget..pada aku buleh tahan la harganya sebab sebijik kelapa.hoho



perghhhh..menangis ko bila tengok di dalamnya..jeli yang lembut disaluti kelapa yang muda..perghhh..meleleh ayaq lioq aku beb.hahaha
nie lepas aku berbuka puasa dan sebeleum pergi tarawikh.isi jeli nie lebut gila ko..hari nie harus aku nak beli lagi..harus..sebab nanti balik melaka kang aku terbayang wajahnya.

sekian sahaja laporan di kelantan.
lusa dah nak balit melaka.
yahuuu.haha


Isteri Incik Fahmi =p

No comments: