Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 13, 2010

striving for a sun

 korang melayan tak citer nie?
best siot
aku akan mengadap tibi setart pukul 2
dengan sinetron alissa
sampailah pukul 4
citer striving for a sun nie plak
haha

nie di rumah mertua aku
ada streamyx
kawan aku baru kasi link
buleh tengok sampai habis citer nie
phewwww
meloncat la aku
wawijuniorjusss
hehehe

nie tengah buffer
dan aku akan make sure
aku akan habis tengok citer nie
secara online
sebelum zasss ke melaka
on this sunday

thanks mummy ela for sharing the link
korang nak ke link tue?
sini link synopsis of the story ya
credit to the blog owner
TELENOVELA
klik di telenovela

aku kopipes je tau
dari blog orang lain
so korang kelik di link
yang ada dibawah sini
kelik untuk nonton!
kalau korang guna berukben
aku tak pasti
korang leh tengok sampai habis ke tak
aku takut karang korang plak jadi rangrong yang bengis
sebab tunggu buffer guna berukband sikit punya nala lama
hahaha

 dah..
jangan kaco aku
aku nak layan citer nie
best best~
yahuuu

Isteri Incik Fahmi =p

No comments: