Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 12, 2010

bilo den nak kayoooo??

hari tue aku singgah fofular kejab
then ternampak lah buku buku yang aku suka gila
hishhh
tapi tue la...
ongkos belom ada
aku plak jenis tamak
tanak beli satu
tapi nak beli banyakkkk buku
aduhai...
sejak jadi housewife nie kan...
menggila buku lah pulaks
nak nak bulan puasa
takder keje aku nak buat
selain dari update belog kan


buku murabbi cinta tue aku dah ada
kawan aku bagi hadiah time aku kawen dulu
sejak aku baca buku tue
aku jadi jatuh cinta dengan penulisan penulis buku tersebut

ada lagi 3 buah yang perlu aku grab
harap harap rejeki raya ada

 yang nie pun aku nak beli jugak
rasanya perlu untuk persediaan bila dah preggy nanti
hehe

dan yang terakhir ialah....

teruja mak noks tengok buku nie
hishhh
harap harap dapat beli semua buku buku di atas
wuhuuu

laki aku takde nie
pegi KB urusan ngan mertua aku
malas aku nak ikut
kang aku penat
pastue aku dahaga
kang silap haribulan
aku buka posa
hahaha

 Isteri Incik Fahmi =p

No comments: