Anda Sahabat Saya Yang Terhebat

Perkahwinan kami

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 14, 2010

lupa yang aku dah kahwen

enam tahun kan bercinta
so..macam tak ingat
yang aku dah kawen
haha
sebabnya dah 5 kali ramadhan kami berpuasa
as a couple la
kira macam bila ramadhan menjelma
mesti jumpa sekali dua untuk berbuka
bersama sama
time tue ko tau
indah gila dunia
rasa dunia ini ANA YANG PUNYAAA
haha

bila dah kahwen
part yang best
berjalan seiringan menuju ke masjid
untuk solat tarawikh
part yang tak best
kena bangun sahur
dan kena memasak
tapi...
laki aku nie jenis simple
dia tak makan makanan berat berat
bagus untuk kesenangan aku
haha
idak lah pepagi buto dia order
"nasik ayam satooo"
mampos ko kalau laki aku cenggitu

nie dia akan makan
ape yang terhidang sahaja
aku hidang air
air je la dia minum
haha
tak der la sampai aku tergamak gtu
at least ada roti
buat roti bakar
dan cukup
perut dia kecit sahaja
so cepat kenyang
haha

overall
first sahur sampai hari kelima
memang kami di kelantan
so tak rasa sangat la
keindahan dan kenikmatan suami isteri
yang hidup berdua duaan
menyambut puasa
haha

ahad nie merasalah kot
kalau terbangun sahur la
=p
apa pun bersyukur
sebab dapat bersahur dan berbuka
selama sebulan dengan sang suami
yang paling aku cintai
sampai mati
=)

sebab lepas raya
aku akan dihumban
so sebulan puasa
mungkin iman aku akan bertambah
untuk menghadapi saat saat sedih
bila dihumban selain negeri melaka
haha
"over"

 Isteri Incik Fahmi =p

2 comments:

y.o.n.g.n.a.n.a.1.8.8.1. said...

Shalin..baca kat fesbuk dpli ada info kata kita bakalan posting 27 Sept. 2 minggu sebelum tu boleh check penempatan kat website KPM..Wahh..teruja nih!

Unknown said...

nk dihumban ke mana lak nie??